lördag 5 april 2014

Landet runt

Igår började jag med att ta morgonflyget från Göteborg till Stockholm. När klockan ringer vid samma tid som jag för ett gäng år sedan brukade komma hem från krogen så vet man att det är tidigt. För tidigt. Efter en dag på vårt kontor i Stockholm så flög jag vidare till Malmö och där mötte jag upp min kära sambo. 


Helgen tillbringar vi nere i Skåne och igår var jag på tjejmiddag med ett stort gäng tjejer där majoriteten var helt nya bekantskaper. En himla trevlig kväll på alltid lika grymma Atmosfär. Deras meny bygger på en rad mindre rätter och på mina tallrikar så serverades Pilgrimsmussla med sjökorall, paprika och sesam  följt av Foie gras och avslutningsvis en fantastisk oxkind med tryffel, wasbi och blomkål. 


Efter morgonpromenad följt av frukost så laddar vi nu inför en heldag med goda vänner. Eftersom dagens tema i #fotoutmaningapril2014 är #minhelg så finns det en överhängande risk att min instagram där jag heter @byemma kommer att avslöja lite av dagens aktiviteter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar