måndag 17 december 2012

Ett antal pingviner i bland oss

Bilden är lånad från Moltaz designshop

När min sambo frågar vad jag önskar mig så brukar han även tillägga "förutom de tre sakerna". Då menar han diamantring, bebis och en pingvin. Bör förtydliga att bebis ligger ett antal år i framtiden. Sen kanske inte en pingvin som husdjur är så realistiskt så jag får nöja mig med att se animerade pingvinfilmer, åka till slottsskogen och se när de matar dem och snart så finns denna tavlan på en vägg hemma hos oss. Det är Linda Vagnelind som har gjort trycket och inte nog med att tavlan är otroligt fin utan Linda som jag fått äran att lära känna är en fantastisk människa. Ni hittar hennes blogg här och tavlorna säljs bland annat på Moltaz designshop

1 kommentar:

  1. Emma, tack för fina ord. Du är verkligen en pingla, en ära att lära känna dig. Ska bli kul att träffas igen på onsdag. Pingvinerna väntar. Stor kram!

    SvaraRadera