tisdag 12 juni 2012

Ursäkta flyttröran


På denna bilden kan man inte se det fullständiga kaos som råder hemma hos mig. 14 dagar till flytt, 15 dagar till sista dagen på jobbet och 16 dagar till Italien är tidsplanen som gör att min lägenhet just nu ser ut som någon sprängt en bomb. Dock är det grym struktur bland alla lådor men jag är redan trött på det och då har jag knappt börjat. Idag har jag bland annat diskat och slagit in över 60 st Iittala ljuslyktor. Note to myself: Jag behöver verkligen inte fler ljuslyktor, doftljus, klänningar och kavajer. 

Bilden ovan är faktiskt gårdagens middag framför fotbollsmatchen vi alla vill glömma. Dock såg dagen identisk ut och även idag intogs den framför en fotbollsmatch. Tack för att EM går samtidigt som jag packar så jag har bra underhållning i bakgrunden iallafall. 

Ha e fortsatt fin kväll, 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar