lördag 16 juni 2012

Lägesrapport

Det är bråda dagar just nu. Slutspurten på mitt nuvarande jobb, en flytt som kommer allt närmre och därtill så är det massa andra aktiviteter. Dessa två instagrambilder får symbolisera de senaste två dygnen. Den övre bilden är tagen på väg till gårdagens lunch på Operagrillen. Gårdagen avslutades med fotboll och burgare hos vänner. Jag har fortfarande inte riktigt kommit över gårdagens förlust. 


Denna Lördag har vi tillbringat i Helsingborg och firat mina syskonbarn som fyller åtta respektive elva år. Efter en väldigt god middag så blev det denna tårtbuffé. Min syster vet hur man får sina gäster att rulla hem. Resten av kvällen har jag ägnat åt att packa ner i stort sett hela mitt kök och druckit rödvin. Det tar sig..


2 kommentarer:

  1. Av det lilla jag ser, verkar du ha världens finaste kjol på dig!

    Lycka till med allt nu, så himla spännande med nya äventyr.

    SvaraRadera
  2. Tack Mia, men det är en klänning och finns på lindex. tror att jag blev stannad 10 ggr på stan i Fredags när jag hade den på mig.
    Flyttpackningen börjar verkligen ta på mina krafter nu....

    ha en fin kväll

    SvaraRadera