tisdag 13 oktober 2015

Ton-i-ton


Att jag gillar att klä mig ton i ton är det väl ingen som undgått, precis som att jag gillar att klä mig i både grått och olika nyanser av vitt. Nu är det nästan mössväder när jag lämnar hemmet när de flesta andra fortfarande sover. Mössan i teorin är ett plagg som jag verkligen gillar men i praktiken är det tyvärr så att jag faktiskt inte klär i mössa. Denna kommer i alla fall från Dagmar och är hur fin som helst. De kritstrecksrandiga byxorna i grått kommer från Mango, den vita polotröjan från Lindex. Väskan kommer från ett av mina favoritväskmärke i prisklass rimlig, Decadent Copenhagen. Både halsduken i Kashmir och kappan kommer från Cos och från Pairs in Paris kommer dessa fina sneakers som kanske inte är helt optimala för säsongen. Typ så här hade jag gärna sett ut en mötesfri dag eller på kontoret eller en lördag på stan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar