onsdag 15 april 2015

Utan inspiration och ett bloggtips


Halva April har ni gått och det känns som mitt humör matchar vädret. Ombytligt och inte det allra mest energigivande. Just nu känner jag mig allt annat än på topp vilket även påverkar min inspiration i allmänhet och bloggen i synnerhet. Just nu tycker jag liksom att det bästa sättet att tillbringa min lediga tid är att ligga på soffan och läsa böcker.

Men i väntan på att min inspiration ska återvända så vill jag tipsa om en blogg som inspirerar mig och det är min gamla kollega och hennes killes blogg Sally och Elefanterna. Deras resa i Afrika med deras lilla dotter Sally inspirerar mig att försöka ta ett pyttelitet steg utanför min egna trygghetszon. Sedan att Micke är en fantastisk fotograf som tar väldigt vackra bilder gör ju bloggen än mer läsvärd. Så det får bli dagens tips från mig. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar