söndag 5 april 2015

Dinner with friends

Nu är vi hemma för att avrunda påsken i Göteborg. Tyvärr har jag glömt min kamerasladd i Skåne så jag kan inte tömma min kamera. Bilderna från i Torsdags hade jag dock redan fört över till datorn. Då var vi hemma hos våra kompisar Malin och Linus hemma i deras fantastiskt fina hus. Jag har lånat både den lilla tjejen som jag har i famnen och den översta bilden från Malin. Kvällen bjöd på väldigt god mat, många minnen och inspirerande samtal inför framtiden avverkades. Jag har en känsla av att den förrätt som var rostat bröd med smör, ansjovis och citron kommer att bli en riktig favorit även hemma hos oss. 

För att sammanfatta helgen så har det blivit mycket mat, mycket barn, växlande väder och en rejäl överraskning då dagens namngivning även visade sig vara bröllop. 



Bild1: Malin Stoltz, 2-3 Emma Karlsson

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder från en go & glad kväll! ��

    SvaraRadera
  2. Hej Emma! Har du någon susning om var den guldiga taklampan kommer ifrån? Ha en fortsatt trevlig tisdag! :) Mvh Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lampan som är otroligt vacker och som jag själv förlorat en rad budgivningar på auktionssiter på är en Hans-Agne Jakobsson. Så himla fin är den!

      Radera