lördag 29 november 2014

Bloggfrukost med Photowall


I veckan var jag och min kompis Anna på en bloggfrukost på Avalon tillsammans med Photowall. Vi åt god frukost och julpysslade. Jag är ju inte så pysslig av mig så min tanke var att jag mest skulle agera handmodell med mina julröda naglar för att få till trevliga bilder. Men det gick inte riktigt hem hos övriga deltagare så att med sax, linjal, limpistol och en rejäl portion tålamod så fick till och med jag ihop denna stjärna av tapeter. Nog det första jupyntet jag gjort sedan jag fick jag på dagis. Förutom jag och Anna så var det bland annat Martin, Fanny och Anna. Även en av mina absoluta favoritbloggerskor var där, Weronika

Den tapeten vi använde oss av ingår i Photowalls senaste designkollektion nature calling som är en hyllning till naturen och består av fem olika tapeter.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar