måndag 17 september 2018

Förra veckan enligt instagram

Jag har som sagt varit i Stockholm och då passade jag på att ta en lyxig lunch med en fin vän. Älskar både miljön och menyn på Bobergs Matsal på NK. Lax med dillstuvad potatis är ju gott i allmänhet men denna var smått fantastisk. 


Hemnet fyllde 20 år och firade med stor fest. I ett rum så hade vi en photo booth som var ett sovrum. Det var omöjligt att inte ta chansen att hoppa i sängen. Något jag gjorde vid flertalet tillfälle faktiskt. Jag är ju inte känd för att släppa loss i jobbsammanhang så att hoppa i sängen får faktiskt kvala in på "släppa loss"-listan. Min pyjamasliknande outfit var verkligen klockren för ändamålet. 


Jag vaknade när solen gick upp och låg sen och tittade ut genom fönstret på At six innan klockan slog rimlig tid att väcka Kristin och gå upp. Frukosten på hotellet var riktigt bra. Nog den bästa jag ätit på ett stort hotell. Sen är det ju väldigt lyxigt att äta frukost utan att samtidigt parera en liten människas väldigt långa armar. 



Kontrasterna gör livet så när jag kom hem bytte jag klackar mot sneakers och har tillbringat helgen i skogen, på leklandet och i trädgården med min familj. På kvällarna har jag och Henrik lagat god mat och sedan slängt oss i soffan framför en serie. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar