torsdag 6 september 2018

En torsdag i september

Snart har jag jobbat min andra vecka efter föräldraledigheten och denna veckan har vi assistans av mina föräldrar som hämtar och lämnar Edith på förskolan. Lyx på hög nivå för oss! Under tiden jag har varit hemma så har det öppnat flera nya restauranger, vissa har jag testat men de flesta har ännu inte fått något besök. Dagens lunch intogs på Hedlunds havsbars uteservering. Älskar att det vara på gränsen till för varmt att sitta i solen idag. 


När jag gick mellan möten så gick jag förbi Bunches härliga blomsterhav och jag var tvungen att stanna för att ta en bild. Hade det inte varit för att jag hade många timmar kvar innan jag skulle åka hem hade det fått följa med ett rejält fång hem. Älskar sensommarblommorna. 


Efter jobbet möttes jag och Henrik upp för en tidig middagsdejt. Hur lyxigt som helst för småbarnsföräldrar. Vi testade Gården. Snyggt ställe men vi var i stort sett ensamma vilket inte känns så kul. God mat men det är bra att inte vara så hungrig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar