tisdag 19 juni 2018

En festlig helg enligt min telefon

Vi har lämnat en riktigt festlig helg bakom oss. I fredags tog min systerson student i Skåne och sent i fredagskväll satte vi oss i bilen och körde tillbaka till Göteborg då det i lördags var dags för bröllop. Två av våra bästa vänners bröllop och vilket bröllop. Ni som följer mig på instagram har säkert sett en del filmklipp på stories. Vigsel avslutades med att vi dansade ut ur kyrkan till Lionel Richie - All Night Long och på festen hade DJ:n sällskap av en kille som spelade saxonfon. Festlig värre med andra ord. 


När jag skulle sätta brudens bukett i vatten så passade jag på att ta en bild. Bakom buketter och dekorationer stod Fröken blomma


Den vackra bruden och goda vänner. Vid tajmade vädret ytterst bra då de först regndropparna föll samtidigt som vi påbörjade middagen. 


Jag och min älskade make. Jag fick väldigt många frågor om mina kläder på instagram. Kjolen kommer från Rodebjer och toppen från & Other stories. Kjolen verkar vara slut överallt men toppen finns HÄR


Festen hölls på Stora Holms säteri och jag förstår verkligen varför detta är regionens mest bokade festlokal när det kommer till bröllop. Så här vacker var lokalen innan middagen. Middagen avslutades med att det sköts av fem stora konfettikanoner så det såg inte direkt ut så här sen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar