måndag 5 december 2016

En oväntad söndag


Helgen tillbringade vi i Skåne hos min familj och när vi åkte hem igår förmiddags så var jag inställd på en lugn eftermiddag och kväll hemma. Därav blev chocken när jag kom hem och möttes av ett hav av tjejer som överraskade mig och bebisen med en babyshower enorm. Den största chocken var nog att min mamma och ena syster kommit upp bara timmar efter att jag lämnat mina föräldrars hem. Tänk att vår lilla dotter kommer att ha så många starka kvinnor i sitt liv, dessa starka kvinnor som är mina nära vänner. Kvinnor att inspireras av och som kommer att finnas i hennes närhet. 

Föresten, klänningen som syns till vänster i bild hade jag när jag var liten och jag har fått hur mycket kläder som helst som jag har haft. Vissa är väldigt mycket åttiotal men mycket är hur fint som helst. Tänk att det snart bara är femtio dagar kvar till vår lilla tjej beräknas komma. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar