måndag 9 juni 2014

Söndagslunk och granatäpple

Efter att ha avverkat en del punkter på att göra listan igår så la jag mig i solen på balkongen och plöjde tidningar som legat oupppackade sedan de kom. Elle mat och vin och Elle Decoration är två av tidningarna som jag prenumererar på. 

Jordgubbar som snacks och granatäpplekärnor i vattnet lämpade sig ytterst bra i värmen. När jag har granatäpple i vattnet så använder jag faktiskt frysta. Jag brukar även använda de frysta om jag ska ha dem i isbitar. Lite senare igår så åt jag ett granatäpple som snacks när jag och Henrik tittade på borgen. Granatäpple är så himla gott men det är inte lika roligt att sanera köket efteråt. Om en vecka tänker jag tillbringa mycket tid just så här. Fast med en helt annan utsikt än den från vår balkong. 




1 kommentar: