söndag 22 juni 2014

God morgon!


Sista morgonen i detta fantastiska hus. Om ett par timmar åker vi vidare, dock inte så långt. Jag kommer att sakna att sitta och blicka ut över poolen, havet och Nice när jag äter min frukost. Dock längtar jag efter att äta en frukost med något mindre vitt bröd och sötad yoghurt. Jag har under denna vecka börjat varje morgon med en lång promenad följt av ett besök på bageriet och där är det 100 % vitt bröd som gäller. Det är ju bara att ta seden dit man kommer och här nere smakar baugetterna gudomligt gott. 

Hoppas att ni har en fin söndag där hemma. 




3 kommentarer:

  1. Men vilka härliga bilder Emma, man vill liksom bara få hänga med på ett hörn på era resor :) Hoppas att ni får fantastiska dagar och att vi ses när ni kommer hem igen, stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej snäckan! Dejt snart tycker jag!! Kramar!

      Radera
  2. Hej! Jag letar hus vid rivieran och snubblade in på din blogg. Detta såg helt underbart ut och undrar om du hade någon info kring det att dela? :) Det var ju ett tag sedan såg jag, men hoppas det fortfarande finns kvar! Hade varit mycket uppskattat :)

    SvaraRadera