onsdag 14 september 2011

Shopping i London

Det går även ypperligt att shoppa i London. Det som förvånade mig mest var prisskillnaden på märken som Mulberry. Att både Marc Jacobs och Barbour var billigare visste jag men annars trodde jag att London var en ganska dyr shoppingstad. 

Även bästa apoteket Boots fick sig ett par besök och där köpte jag en del hår och hudsaker. Boots måste vara världens bästa apotek. 

Nya avtalspennor från Marc Jacobs. Två ska dock ges bort. 
Halsband och smyckeskrin från fina butiken Anthropologie där jag hade kunnat handla hur mycket som helst. Främst inredning vilket inte riktigt fick plats i väskan.
Plånbok som matchar min väska från Mulberry
Kjol från Oasis och kofta från Topshop. Jag ser ett tema.
Kavaj med silvertrådar Zara

Sylt och marmelad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar