söndag 17 mars 2013

En mindre lugn helg


Ännu en helg på resande fot. Började i Lördagsmorse med frukost på trevliga Le petit café i Göteborg, sedan en iskall fotbollsmatch på en åker i Halmstad. Bör tilläggas att det inte var det laget jag håller på ens utan min sambos älskade ÖIS. Det kallar jag att vara en väldigt förstående flickvän. 
Fortsatte sedan ner till Helsingborg där vi tillbringade kvällen på ett sätt som jag aldrig gjort innan. I kyrkan på konsert då min systerdotter sjöng i kören. Sedan en sen och trevlig middag. Idag har jag fått håret fint och fräscht på Fröken Fideli i Helsingborg och även hunnit med en hemnet-safari bland de fina husen i Helsingborg. Kan även konstatera att jag tycker att jag ser rätt smart ut med glasögon. Så smart att jag var tvungen att köpa ett par med fönsterglas. Och nu väntar en otroligt lugn kväll på ett hotellrum i Malmö för tempot i den kommande veckan kommer inte direkt att vara lugnare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar