tisdag 30 oktober 2012

Dagens visa ord

God morgon tidiga morgon. Har en massa punkter på dagens lista att bocka av idag. Sen blir det avfärd mot Skåne. Ska jobba där i morgon och passar på att åka ner redan idag och hälsa på mamma och pappa. Och så slipper jag gå upp före fem i morgon. 

Dagens visdomsord kommer här. Ord värda att lägga på minnet och ta med sig. Ord jag skulle vilja säga till mig själv för ett antal år sedan. Att det tuffa som var då skulle forma mig till den jag är nu. Och att allt skulle bli bra. Vad skulle du vilja säga till en yngre version av dig själv?

Bild lånad från It´s all about you / Fantastic Frank




3 kommentarer:

  1. Visst är det! ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Superbra skrivet! Tänk om man förstod saker när man var yngre som man förstår idag.. Men samtidigt så har de tuffa bergochdalbanorna tagit oss dit vi är idag och gjort oss starkare än vi skulle varit om vi inte gått igenom dem.

    Hoppas du har en fin helg!

    SvaraRadera