onsdag 31 oktober 2012

Dagarna som kommer

Äntligen hemma efter en hektiskt dag i Malmö. Sitter och bokar PT-pass och känner mig peppad inför träningsstart i morgon med ett härligt gäng fullt av nya och fina vänner. Ser ännu mer fram emot ett lyxigt dygn med min fina vän Jennie på Asian spa till helgen. Vi behöver komma iväg och bara tjejskvallra, bubbla och njuta. Helgen fortsätter sedan med en halloweenfest med hatt och drinktema. Känns som om det kan sluta lite hur som helst.  Det var ju det här med att leva livet randigt.

Bild: Asian spas hemsida


2 kommentarer:

  1. Åh vad härligt! Jag och min man var på Asian Spa i våras. Underbart ställe! Rekommenderar en tupplur i hängmattorna. Fantastisk utsikt och otroligt avkopplande

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, de där hängmattorna har jag spanat in. Verkar superhärligt. Hur är maten?

    Kram!

    SvaraRadera