måndag 8 januari 2018

Brunch


Igår hade jag nästan hela min bokklubb här på brunch. Vi har haft vår bokklubb i 3 1/2 år nu och förutom att vi läst väldigt många böcker så har vår bokklubb också varit med om snart sju bebisar, fem förlovningar, två bröllop, två stundande bröllop, sju bostadsköp, många skratt och en och annan tår. En fin klubb med andra ord. Vår senaste bok är "Omgiven av idioter" som är en väldigt intressant bok för en bokklubb då den öppnar upp för väldigt intressanta diskussioner. Näst på tur står står Malin Perssons Giolito - "Bara ett barn" som jag tänkte avverka på en kritvit strand på Mauritius. 

Igår hade vi brunchpremiär och på menyn stod acokadomacka med pocherat ägg, bakat äpple med kardemummayoghurt och granola, goldenchiapudding med lingon, bananabread och sen avslutade vi med våfflor. 


1 kommentar:

  1. jag önskar dig ett helt magiskt 2018! detta blir ett grymt år! jag är helt säker på det.

    SvaraRadera