söndag 15 februari 2015

Slappa söndag


Söndag och väldigt lite på agendan. Så lite att jag inte haft på mig något annat än myskläder på hela dagen. Började dagen på gymmet följt av en sen och lång frukost. Sen har jag faktiskt gjort ganska lite förutom städat bland mina träningskläder och plockat undan lite här hemma. En kylig och kort promenad som resulterade i att jag kom hem med väldigt färgglada blommor i brist på annat i den kombinerade frukt och blombutiken runt hörnan. Ibland vinner bekvämligheten över estetiken. Inte ofta men en slapp söndag när jag fick ett plötsligt infall av att vårt soffbord behövde blommor omgående. Det är ganska upplyftande med ett stort fång färgglada tulpaner ibland faktiskt. 

Nu har Henrik gjort Wallenbergare på älg till oss och resten av kvällen tillbringar vi på soffan framför en film. Det enda jag ska göra mer förutom att ligga här är packa ner morgondagens kläder i träningsväskan och förbereda morgondagens frukost. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar