torsdag 19 december 2013

Gårdagen


Jag befinner mig på årets sista jobbresa. Började med fakirflyget till Göteborg igår för att avsluta kvällen med det sista flyget till skåne igår kväll. Mellanlandade hemma hos mamma och pappa sent igår kväll och knappt åtta timmar efter jag satte väskan i hallen så var det dags att påbörja dagens äventyr. Jag har nog aldrig längtat så mycket efter ledighet som jag gör just nu.

 Så här såg iallafall min gårdag ut enligt instagram, dock i baklängesform. Avslutade dagen med the i soffan hos mamma och pappa. Lunchen avnjöt jag på B.A.R och det är ett ställe som jag kommer att besöka fler gånger. Innan min taxi kom igår morse så hade jag tid att ta en selfie i spegeln i hallen. Jag tycker att jag ser rätt glad ut trots att klockan är strax efter klockan fem på bilden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar