fredag 27 maj 2011

Älskade Fredag

En fredag som denna då himmeln varit täckt av mörka moln och veckans oerhört hektiska schema tagit ut sin rätt känns en lugn hemmakväll med världens bästa pojkvän som en bra plan. Dock är vi inte jättesynkade i alla läge då både han och jag kom hem med blommor till mig. En god middag, gott vin, slappa på soffan och bara vara. Svårare än så behöver det inte vara. 

Dessa rosor köpte jag i den fina blomsteraffären Botanik som ligger i Holmgången.

Min favorit, Pioner kom pojkvännen med. 

Kvällens förrätt. Sparris, parmesan, citron och jordgubbar. Nom Nom.

En av mina absoluta favoriträtter. Varmrökt lax från Johan P, svenska mini nypotatis, romsås och sallad bestående av sugarsnaps, olika sorters tomater samt spröda morötter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar