lördag 18 maj 2013

Skånes guld och kvällens eurovision

När vi lämnade mina föräldrar i morse så stannade vi vid ett av alla fantastiska rapsfält för att ta kort på det gula guldet. Det finns inte mycket som är vackrare än Skåne vid denna årstiden enligt mig. Förbipasserande kan ha tyckt att det var udda att vi stod där upp bland rapsen och fotograferade. Givetvis måste det även instagramas. Något som Henrik förevigade. 

Om en timme kommer mina gäster. Plockmat och eurovision står på schemat och jag hoppas på norsk vinst. Men tror nog att segern hamnar hos danskarna. Vad tror ni om kvällens utgång?



1 kommentar:

  1. Hejade också på Norge efter många om och men. Danska bidraget gillade jag inte pga av att det var ett sånt ständigt väsande eller rättare sagt läspande hela tiden.
    Annars duktig tjeje, men det där får hon försöka träna bort :) Du kan väl motivera henne Emma :)

    Kram

    SvaraRadera