onsdag 31 januari 2018

Januaris önskelista

Nyss hemkommen från semester och allra högst på min önskelista står egentligen mer semester men bortsett från en ny härlig resa att se fram emot så står några materiella ting på önskelistan. By on´s kanna Asti fastnade jag för när jag såg pressmaterialet och nu finns den att köpa. Urfin tycker jag! Frukost hela dagen är skriven av ägarna till Pom och Flora och den boken känns väldigt given på min önskelista. Lite vårnytt till garderoben kommer väl till pass. En härligt rosa cashmeretröja och en fin ljusblå skjorta i en oversized modell känns som givna garderobsfavoriter och båda kommer från & other stories. Något som har stått på önskelistan tidigare och fortfarande gör är den fina bokstavsmuggen från Royal Copenhagen. 

(* Detta inlägg innehåller adlinks  men samtliga produkter är utvalda av mig.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar