onsdag 4 oktober 2017

Berberisvägen 10


Just nu säljer Bjurfors denna fina villa utanför Göteborg. Smakfulla materialval, ett urfint kök från Nordiska kök, härtligt ljusinsläpp och mycket trädgårdsaccess vilket jag är smått besatt av. Jag inspireras av fönsterstylingen då huset, precis som vårt, har smala fönsterkarmar. Sen påminns jag om att jag måste måla och sätta upp tavellisten som jag köpt till Ediths rum. Att jag även väldigt svag för denna typ av gardinhängning är kanske ingen hemlighet och just i ett relativt nybyggt hus så tycker jag absolut att det behövs för att mjuka upp.Fint här att man valt en annan färg än vitt på gardinerna. Bakom stylingen står alltid lika duktiga Sarah Widman och bilderna är tagna av Cim Ek







Styling Sarah Widman Foto: Cim Ek.
Bilder: Bjurfors via Hemnet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar