onsdag 21 juni 2017

Glad midsommar

Bilden kommer från Lovely life och ett gammalt inspirerande midsommarkransreportage.

Just nu har bloggen verkligen blivit enormt åsidosatt. Det är egentligen inte med flit men en kombination av livet och en borttappad kameraladdare har gjort att bloggmaterialet är något begränsat om man säger så. Eller livet är kanske egentligen ett bloggmaterial i sig men det försöker jag uppleva här och nu istället. 

I morgon åker vi till Öland för en kombinerad födelsedags och midsommarfest och jag ska för första gången binda en egen midsommarkrans. Vem vet, jag kanske binder en till Edith också även om jag misstänker att den åker av innan jag hinner säga midsommarkrans. 

Nu ska jag packa det sista och sedan krypa ner i sängen och hoppas att det fortfarande är ett par timmar kvar innan Edith vaknar igen. Ha en härlig midsommarhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar