måndag 19 juni 2017

För sommarens festligheter

Tillfällena då jag klär upp mig för tillfället är lätträknade och min sminkväska består av en ögonbrynspenna och en mascara. Det är befriande och är väl ett kvitto på hur mina dagar ser ut just nu. Dock kommer det faktiskt att komma ett gäng tillfällen då jag kanske ska ha på mig något annat än shorts och t-shirt eller en skrynklig linneskjorta.

Först ut är den 30-årsfest som vi ska på till midsommar och sedan är det en hel del andra festligheter under sommaren. Till fredagens fest ska jag dock ha klänning på mig och jag är väldigt nöjd över att jag hittat en amningsvänlig klänning. Det var inte det lättaste direkt. En inte allt för varm sommarkväll skulle jag vilja se ut precis så här. Eller i teorin skulle jag vilja se ut så här men i praktiken hade jag nog kombinerat byxorna med en snävare överdel och den urfina toppen med en smalare siluett nertill.

Untitled #20



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar