torsdag 20 april 2017

Vitaminbomb

Jag är verkligen en periodare när det kommer till frukost. Overnight oat, havregrynsgröt, knäckebröd med avokado eller ägg och kaviar varvas med fil eller smoothie i olika former. Just nu är jag inne i en period då jag inleder nästan varje morgon med en stor kopp kaffe, en skål fil med äpple och kanel samt en vitaminbomb till smoothie. Eftersom jag har ont i halsen och Edith är lite snuvig så innehöll morgonens variant hur mycket nyttigheter som helst. Mango, kokosmjölk, citron och bladspenat fick sällskap av en bit vardera av ingefära och gurkmeja. Jag känner mig redan bättre faktiskt och jag hoppas att Edith får ta del av vitaminbomben hon med. 



1 kommentar:

  1. Måste fråga vad det är för fina hyllor ni har på väggen i vitvaxad (?) ek? Hur är de fästade och var kan man köpa?

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera