fredag 7 april 2017

Fredag


Jag hade egentligen ett fint fredagsinlägg planerat med bilder från min dag men eftermiddagens timmar framför TV:n och den extrainsatta nyhetssändningen från Stockholm gjorde att min gröna smoothie i morse kändes väldigt banal i sammanhanget. En mörk dag men så kollar man sociala medier under #openstockholm så ser man ändå en rejäl dos med ljus och kärlek. 

Idag kom Henrik hem från Köpenhamn och han hade köpt med blommor hem till mig. Sen råkade hans kollega glömma sina blommor i bilen så jag fick dubbelt så mycket blommor. Plus att jag igår var och köpte en torsdagsbukett och körsbärskvistar till mig själv. Så nu har vi väldigt mycket blommor hemma vilket jag älskar, särskilt nu när jag tillbringar mycket tid hemma. Nu är vaserna utplacerade, Edith ligger och sover i sin säng, vi har ätit fishtacos och börjat se säsong två av Billions och jag ser fram emot en helg som kommer att gå i samma lugna tempo. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar