fredag 31 mars 2017

#växtbytardag2017


Igår tog jag tillfället i akt att nyttja föräldraledigheten till max. Jag och Edith plockade nämligen upp min mamma och körde till Spinneriet i Lindome. Där mötte vi upp några vänner med deras bebisar och började vår tur med att besöka Fridas växtbytardag där vi bytte sticklingar med andra gäster. Edith var mest hungrig så jag ägnade mig mest åt att mata henne faktiskt. Sedan besökte vi resten av butikerna där ute innan vi intog lilla spinneriet av avnjöt en trevlig lunch. Vi kan ha varit något skrymmande när vi kom ett sällskap med fem vuxna och tre barn under sex månader.


Idag skulle jag egentligen publicerat månadens önskelista men är det något jag har lärt mig de senaste sju veckorna är ju att jag har en helt ny chef här hemma så det blir inte alltid som jag tänker mig. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar