onsdag 15 mars 2017

Vårt badrum i morgonljus


I förmiddags testade jag att ha Edith i babysittern i badrummet och hon var nöjd ett bra tag. Ett bra tag har i och för sig fått en helt annan innebörd sedan jag blev mamma.  Hon satt i alla fall nöjd tillräckligt länge så att jag både hann ta en dusch, klä på mig och ta några bilder när solen strålande in i vårt badrum. Min effektivitet har onekligen nått oanade höjder. 

Jag tror att jag skrivit det innan men när vi var på visningen för vårt hus så tyckte jag att vårt badrum var onödigt stort men nu tycker jag att det är så värt att de förra ägarna slog ihop ett förra badrummet och ett sovrum till ett jättestort badrum. Det känns lite som att vara på spa med de väggfasta hyllorna och den stora duschen. Där inne blir till och med nattliga blöjbyten pyttelite trevligare. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar