söndag 26 mars 2017

Helgens färgklick


Att jag är barnsligt förtjust i blommor är ingen hemlighet och jag blir alltid väldigt glad när jag får en bukett blommor. I går kom Henrik hem från blomsteraffären med två buketter. Bland annat en vårig färgklick som står på köksbordet. Jag har kommit fram till att vi verkligen saknar vaser för denna typ av mer kompakta, inte så höga buketter och jag vet också vilken vas som seglar upp på önskelistan. 

Annars har vi ägnat helgen åt att promenera i solen, gästspelat på ett inflyttningsmingel vilket också blev Ediths mingelpremiär. Vi har kollat serier och idag har jag varit på en försenad babyshower. Vår dotter firade att vi ändrat till sommartid med att sova hela natten. Hon vaknade tidigt men jag fick ändå sju timmar i sträck.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar