lördag 12 november 2016

Lördag och en fin present

Vi har en tendens att vara väldigt uppbokade på helgerna och denna helgen i den första i raden av väldigt många där det inte ser ut så. Det är denna helgen som vi börjar ta tag i projekt här hemma i kombination med att bara vara. Dagen började jag och Douglas med en lång promenad följt av besök i brödbutiken. Därefter åt jag och Henrik en lång frukost innan jag åkte till färgbutiken. Det blev ytterligare ett besök eftersom jag räknade lite fel. Nu är klädkammaren målad, bebisens rum planerat och vi har ätit Vietnamesiska vårrullar och har nu intagit soffan och Så mycket bättre. 

Föresten, titta vad jag fick i present av min fina make i veckan. Kubus 8 som stått på min önskelista ett tag och jag är väldigt nöjd med placeringen av den där på köksön. Det känns som om allting jag ställt där bara blivit plottrigt där på den stora ön men nu är jag nöjd. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar