fredag 2 september 2016

Happy Friday


Idag firade jag in helgen med att smita förbi NK på vägen från kontoret och köpa en ansiktskräm från Aésop och en ny halsduk. Jag har alltid gillat leopardmönster i måttlig dos så jag tycker att det är roligt att det är en av höstens stora trender. Jag är även på jakt efter en röd halsduk för att pricka in ytterligare en av höstens stora trender. Någon fredagsbukett behövde jag inte köpa då den jag köpte i veckan står lika fint fortfarande.

Nu väntar en lugn helg med massa tid för skogspromenader, bokläsning och vila. Fredagen tillbringar jag med mina föräldrar som är på besök. Middag, kortspel och umgänge står på agendan. Hoppas att ni får en riktigt härlig helg.

1 kommentar:

  1. Vad är det för märke på halsduken? Leopard är aldrig fel och den skulle vara perfekt till min marinblå ullrock.

    SvaraRadera