onsdag 17 augusti 2016

En sensommaroutfit för kontoret


Vädret i Göteborg nu är verkligen hur härligt som helst. Så länge man har en kofta på sig på morgonen så kan man verkligen använda alla klänningar, kjolar och tunna sommarbyxor. Sen tycker jag ju att det är rätt skönt att det inte är för varmt på morgonen så att jag kan ta på mig en fin kofta eller kavaj. Nackdelen är att det på min kontorsplats redan hänger två koftor och en kavaj då det är alldeles för varmt när jag går från kontoret. 

Så här hade jag gärna sett ut idag. Klänningen kommer från Baum und Pferdgarten och tyvärr tror jag den klänningen är lite för kort för att jag ska känna mig bekväm på jobbet men himla fin är den. Till det hade jag gärna haft Malene Birgers väldigt fina väska Ingrid, skor från Mango, Armband från Sophie by Sophie och solglasögon från Nividas



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar