onsdag 8 juni 2016

Uteliv



Jag tror att våra grannar tycker att vi är lite märkliga gällande vissa saker. Vi har till exempel en jättestor och fin uteplats på baksidan av huset men ändå tillbringar den mesta tiden på balkongen på framsidan. Det är förvisso en rejäl balkong och ändå. Vi använder mer eller mindre enbart trädgården på framsidan men det beror i och för sig mest på att den är inhängnad så att Douglas kan springa fritt. Just nu står en del blommor ute på balkongen och tankar sol samt väntar på att jag ska ta sticklingar. Nu ska jag plantera en gurka innan jag går ut och tar en lång promenad. Först blir det en promenad för mig själv och sen hämtar jag Douglas så får han följa med sista biten. 

Föresten, ser ni de otroligt vackra träden som syns i bakgrunden. Det är grannens Akacia som just nu blommar, ett av de finaste träd jag sett. 

Ni har väl inte missat dagens inredningsnyhet. Ikea gör samarbete med Tom Dixon och Hay. Jag gillar Ikeas designsamarbete så det ska bli intressant att följa. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar