onsdag 22 juni 2016

Gröndal

Just denna vecka blir bloggen verkligen åsidosatt. Började veckan på resande fot, håller på att avrunda halvåret på jobbet, försöker tillbringa mycket tid med make och valp och på fredag ska vi ha massor av vänner på vårt lantställe och väderprognosen säger mycket regn. Vi har en del att stå i med andra ord. Lägga in sill står bland annat på kvällens agenda och det ska jag göra samtidigt som jag tittar på fotbollen. Jag har svårt att vara så optimistisk som man ser massor av andra vara. Jag tror på förlust, i mitt tips får Sverige en poäng i gruppen och kommer sist. Så rolig är jag. 

Eftersom jag själv knappt har suttit vid datorn efter arbetstid så har jag ingen koll på vad som hänt i inredningsvärlden i veckan. Då är det tur att Anette finns och uppdaterar mig. Hos henne såg jag bland annat gungstolen gröndal som finns bland ikeas höstnyheter. Den tror jag minsann får flytta hem till oss. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar