onsdag 6 januari 2016

Nyheter från By Lassen

Sista dagen innan jag börjar jobba igen och jag får väl säga att ledigheten inte direkt gått i lugnets tecken. Göra redo ett hus för försäljning och ha tillträde till ett annat känns rätt innehållsrikt under en julledighet. Men nu är hantverkarna inne så nu har vi egentligen inget att göra förrän de är klara. 

I mailkorgen dimper vårens nyheter ner och jag gillar verkligen By Lassens nya spegel, view. Jag gillar också att deras ljusstakar Line och Kubus kommer i nickel. Jag har nämligen inga som helst problem med att blanda kalla och varma metaller och i vårt vardagsrum kommer vi att göra det rejält. Jag ser verkligen fram emot att äntligen plocka upp lampan som jag fick av Henrik i julklapp. Den som stått på min önskelista så länge. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar