torsdag 31 december 2015

Hejdå 2015

Det är dags att summera 2015 och vilket år att summera. Det har varit ett år fyllt av stora händelser och så mycket glädje. Ett år som går till historien som det bästa någonsin men också det mest hektiska. När jag rankar årets händelser så är det såklart den 8 Augusti och vårt bröllop som är den dagen som för mig överglänser allt annat. En dag som alltid kommer att ha en alldeles särskild plats i mitt hjärta. 






På god tvåa på listan kommer köpet av vårt sommarhus som redan första året har tillfört så mycket livskvalitet i vårt liv. Vi avslutade året med att lite spontant köpa ytterligare ett hus som vi har tillträde till redan på måndag. Man kan säga att vi har varit bra hemnetkunder i år. Att ha tillbringat så otroligt mycket tid på den platsen som är det vackraste jag vet är en sådan otrolig lyx. I min bok finns det inte mycket som slår Bohuslän. Oavsett årstid. 





Det har varit ett händelserikt på så många sätt. På jobbet har det varit ett utmanande och händelserikt år. I umgänget så är det mycket bebisar, bostadsköp och ringar som byts. I vår bokklubb har det nog inte varit en enda gång vi sets det senaste året så vi inte passat på att skåla för bröllop, förlovningar, bostadsköp eller graviditeter. Det känns som om den åldern vi befinner oss i är så otroligt händelserik. 

Jag ser fram emot 2016. Ett lugnare år önskar jag mig. Ett år där jag och min make landar i vårt nya hus. Ett år där vi kommer att få möta många nya bebisar i umgänget och gå på många inflyttningsfester. Ytterligare ett fint år helt enkelt. 

Ha nu ett fantastiskt slut på året. Och en fin start på 2016. Vi firar i vanlig ordning med ett stort antal kompisar och inleder med middag på Mr P och efter tolvslaget blir det troligtvis en stökig fest med mycket dans och allsång. Precis som våra fester brukar bli. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar