lördag 27 juni 2015

Mörkare tider

På instagram, bloggar och på pinterest florerar bilder från Lotta Agatons nya hem. Det är såklart väldigt smakfullt och genomtänkt och den tavelvägg man ser skymta kommer jag att använda som inspiration för väggen bakom vår soffa hemma i stan som fortfarande är helt tom. Men även hur fint jag än tycker att detta är så hade jag haft väldigt svårt att leva i det då jag behöver ljus för att fungera och må bra. Nu är kanske Lotta med familj inte lika känsliga som jag är men jag kan inte låta bli och tänka på hur detta hem ter sig en mulen dag i Januari när tillgången till ljus är minimal. Det är ju inte helt utan en väldigt praktisk anledning som det ljusa hemmet är typiskt för norden. 


Bilder från Lotta Agatons instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar