söndag 21 juni 2015

Hej från Rivieran

Vid en tid då en del inte ens gått och lagt sig så ringde min klocka för avfärd mot Cannes. Lagom till frukost så landade vi här nere. Syftet är att besöka Cannes Lion som är världens största reklamtävling och i samband med detta så är väldigt mycket intressanta föreläsningar och evenemang. I morgon ringer klockan tidigt då jag satt ihop ett minst sagt ambitiöst program för mig och min kollega.

 Idag har vi dock även hunnit med ett besök i en av mina absoluta favoriter här nere på Rivieran nämligen Antibes. Promenerat i smala gränder, fotograferat blommor och ätit en väldigt god råbiff på ett sådant hak med plastbord som inte ser mycket ut för världen men som hade himla god mat. 





2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder Emma!

    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Hej Emma,
    Läste precis dina bloggtips som jag hittade via link från Seventeendoors:-)
    De flesta är redan bloggfavoriter för mig men några var nya, så tack för inspiration.
    Nu har jag addat dig på min bloglovin så jag kan följa dig och din inlägg nu.
    Ha en fin dag och sommar,
    Kram Caroline Flindt i Köpenhamn
    http://carolineseverydaydelights.blogspot.dk/
    @carolineseverydaydelights

    SvaraRadera