onsdag 24 juni 2015

Cannes Lion


Efter två och en halv fullspäckade dagar så lämnar vi idag Cannes och Franska rivieran för denna gång. Cannes lion har bjudit på många inspirerande föreläsningar, bland annat en intervju med Marilyn Manson och en annan med Pharrell Williams. Mitt favoritföredrag var såklart det när Tictac berättade om hur det gick till när de gjorde sina Minion tictac´s. Det slog både kändisar och grymma kreatörer. Det har också varit väldigt varmt och min kollega har fått stå ut med att agera fotograf åt mig. Jag tröttnar rätt snabbt på att vara med på kort och då brukar det se ut som nedan. När energinivån är låg så är det väldigt bra att det ligger ett Le pain Quotidien mitt emot Cannes Lionområdet. 




2 kommentarer:

  1. Härliga Bilder Emma, cool och snygg på båda :)

    Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Säg det till Henrik när du träffar honom. Han tyckte att mina shorts var sjukt fula när jag provade kläder innan jag åkte till Frankrike. ;)

      Radera