tisdag 12 maj 2015

Tant Johanna stylar sovrum


Johanna har gjort ännu en fin styling för Ellos. Denna gången är det ett fint sovrum med produkter ur deras bassortiment. Jag tycker, precis som Johanna om att blanda material och färger färger när jag bäddar sängen. Sen är jag väl som vanligt några snäpp fegare och väljer en snäll färgskala. Vårt sovrum på landet ska i morgon få en liten ny kostym med sängkläder och örngott i olika grå nyanser och i material som både tvättad bomull och linne. Sen ska det adderas något smutsrosa, lite växter, gardiner och lite krokar på väggen. Därefter är det typ klart. Eller Henrik ska bara hitta en sänglampa till sig själv också. Jag gjorde nämligen misstaget att låta honom välja helt själv då jag tänkte att vi skulle ha olika lampor. Så nu står det mellan en lampa i form av en bulldog eller en fyr. Så kan det gå.  Mitt bästa sovrumstips är för övrigt att ha kuddar i olika storlekar. Att ha stora kuddar längst bak ger en sådan lyxig hotellkänsla som jag gillar. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar