onsdag 11 mars 2015

Wishlist


När vi åkte på semester så hade jag någon form av förhoppning om att komma hem till våren. Jag trodde inte ens själv att det skulle bli så men ibland blir man förvånad. När klockan ringde i morse så var det ljust ute och solen strålar. Det var inte ens jättekallt att sitta ute i bara kavaj. Förvisso i lä och perfekt solläge men ändå. Jag tar tacksamt emot varenda vårdag som bjuds. 

Via Johanna hittade jag Byredos hårparfym. Den ska jag gå och köpa omgående. Perfekt för mig som tvättar mitt hår väldigt sällan. Denna trenchcoat från Lindex är rätt fin alltså. Lite längre än vad jag brukar gilla men fin. På rum21 har de nu fått in Klongs vas äng i blått. Att jag gillar den väldigt mycket känns väl föga förvånande? Vårkänslor är lika med att jag börjar gilla svagt rosa nyanser. Kanske borde komplettera våra linnelakan i grått med två blekt rosa örngott från Dirty Linen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar