fredag 20 mars 2015

HM home


Just nu känns det som om mailkorgen svämmar över av nyheter precis som alla butiker som fyller på med vårens nyheter i ett rasande tempo. HM home har fyllt på med en mängd nyheter och mina favoriter är de fina handdukarna med fransar. Allra finast är de egentligen i rosa men de passar inte hemma hos oss. Även denna skärbräda som passar ypperligt till ostbricka, de grå glasburkarna med lock och underläggen i guldfärgad metall tillhör mina favoriter. Givetvis var jag tvungen att få med en kudde i blått för att fullborda detta kollage. 

Dagens sämsta får dagens väder stå för. Jag åkte till Stockholm löjligt tidigt i morse och då klädd i trenchcoat. Snöblandat regn och trenchcoat är inte en perfekt matchning. Något som däremot är en perfekt matchning är min energinivå och det faktum att det är helg. 

Hoppas att ni har en fin kväll. Henrik stod och gjorde pulled chickentacos med bästa tillbehören när jag kom hem efter en lång dag i Stockholm och nu väntar Suits-maraton. Kan inte tänkta ett bättre sätt att tillbringa kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar