måndag 30 mars 2015

Enligt instagram


Att börja dagen med en knallgrön juice eller smoothie gör under för kropp och knopp. En perfekt start efter ett morgonpass på gymmet helt enkelt. - I fredags var jag på Harrys och testade deras foodtruckmeny. Löjligt god burgare bjöds det bland annat på. Lördagen inledde vi med lyxfrukost på Dorisa. Och sen fortsatte vi med vigselringshopping. Att handla diamanter alltså. Jag kan verkligen vänja mig vid det. - Annars är det bokläsning som tagit en del tid i anspråk i helgen. Engelforstriologin är avverkad och jag saknar redan häxorna. - I går testade vi Mexikanska monarkin. En 3:a i betyg på grund av lite mat och lite smak. Plus för urfin toalett. - Min randiga regnjacka och jag kommer dessvärre troligtvis hänga en del framöver. I morse gjorde ränderna mig glad trots värdelös sömn, tidsomställning och ösregn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar