tisdag 3 mars 2015

En semesterhälsning

Tidigt i morse åkte jag, Henrik och två nära vänner ner till Teneriffa. Kanske inte ett solklart resemål för att vara oss men vår kravspec för denna resan innehöll för killarna möjlighet till bra golf och för oss tjejer var bra träningsutbud och salta bad för mina eksem på listan. Sen var det önskvärt att resemålet skulle möjliggöra för minimalt med utflyktsplanerande från min sida.  Och än så länge har jag bara bokat en restaurang som faktiskt ligger väldigt nära vårt hotell. 

Så nu är vi i alla fall här och i synnerhet Henrik är fortfarande lite i chock efter en flygresa som innehöll både lottförsäljning och klassisk charterapplåd. Vi bor på ett hotell som ligger mitt ute i ingenstans känns det som och med allt från naturreservat med bra vandringsmöjligheter runt hörnan till mängder av saltvattenbassänger, spa och bra träningsmöjligheter så är vår plan att röra oss så lite som möjligt härifrån. Eller jag har en plan att åka upp till vulkanen men jag tror att jag får förhandla lite gällande den frågan. 


1 kommentar:

  1. Vad härligt det ser ut! Hoppas ni får en riktigt bra vecka. Hälsa Henrik!

    SvaraRadera