onsdag 4 februari 2015

Wishlist


Trots att det är möbelmässan och mitt sociala flöde fullständigt svämmar över av vackra inredningsprylar så går min önskelista just nu åt det mjuka och bekväma hållet. Med inslag av lite lyx.

Det är ju snart alla hjärtans dag och underkläder är onekligen en klassisk present för detta tillfälle. Jag har dock fått en nyvunnen kärlek till underkläder och har kastat ut allt som inte är bekvämt eller sitter som det ska. Sedan en god vän till mig började att jobba med underkläder så har jag också bytt BH-storlek. En av mina favoriter är denna från Triumph och idag köpte jag den i ljusrosa. Som en alla hjärtansdag present till mig själv. Och beroende på hur man ser det även till Henrik.  Hemmakläder i stickad siden är en favorit. Twilfit har en massa fint som jag gärna myser omkring i hemma. Dessa fina handdukar från Edblad bloggade Frida om idag och de får gärna flytta hem till oss. Väskan från See by Chloé hade varit helt perfekt för en alldeles speciell dag i Augusti. Finns hos Iisa of Malmö. Kanske inte att bära samma dag som väskan men för många andra tillfällen så hade dessa fina sneakers från Adidas by Stella McCartney passat mit utmärkt. Jag är inget vidare på att använda skärp. Detta från Gucci som min kompis har hade troligtvis fått mig att ändra mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar