tisdag 24 februari 2015

Feeling blue


Eftersom jag kommer att spendera minimalt med tid hemma den närmsta veckan eller veckorna för den delen så kändes två buntar med vita rosor från Ica som en lagom blomsterhandling denna veckan. Vita rosor tillhör egentligen mina favoritblommor men det är relativt sällan vi har det hemma. 
Just nu är jag väldigt glad över att ljuset är på väg tillbaka. Om man skyndar sig hem efter jobbet så är det till och med ljust när man kommer hem och det är ju väldigt roligt. Om en vecka åker vi till solen och när jag kommer hem hoppas jag att våren är på ingång. 

För övrigt tycker jag att det är roligt att blått är en av årets trendigaste färger. Väldigt sällan som jag kan titulera mig som trendig men ibland så händer det. Det gör det även enklare att hitta detaljer så som kuddfodral som passar hemma hos oss. Mitt nästa kuddköp blir nog detta från Nina Kullberg. Eller något annat av hennes fina fodral som passar ypperligt hemma hos oss. 



1 kommentar:

  1. Thanks for this. I really like what you've posted here and wish you the best of luck with this blog and thanks for sharing. Handgjorda underlägg för kök

    SvaraRadera