onsdag 11 februari 2015

Blomsterinspiration


Ägnar en oerhört lugn kväll åt att ligga och surfa bröllopsinspiration på pinterest. Kan vara en av mina favoritsysselsättningar just nu faktiskt. Efter förra veckans alla beslut gällande den grafiska profilen så är det nu blommor som är på min näthinna och jag har insett att en av få saker som jag gillar när de är slarviga är blombuketter. 
Så det är faktiskt inte enbart för att jag är fullständigt värdelös på att binda buketter som mina buketter ofta är just slarviga. Nästa alla buketter som jag samlar som inspiration för min blivande brudbukett är slarviga och busiga. Vilket kan behövas till den bild jag har av hur jag kommer att se ut i övrigt då den inte alls är varken slarvig eller busig. 

Jag har i alla fall bestämt mig för vilken blomma som ska vara huvudblomma i buketten och det är faktiskt den som fått sätta färgskalan för hela bröllopet. Ett stort ansvar på en liten blomma alltså. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar